12/29/2009

Доза смях


Това е една събрана колекция от гафове на учителите в прекараните от нас часове в училище . И такива неща понякога са нужни , за да разведрим с малка или голяма доза смях времето в училище.

В часовете прекарани в училище и лафовете събрани от училители :


Анонимен каза...

Учител по литература коментира "Една българка" 1ва част ..
(той): И какво правят мъжете и жените на брега ?
(ученик): Секс.

Киселков: К’во става там,бе?
Габи:Г-не нямам стол.
Киселков:Абе седни ся после ще търсим стол..

Кой хвърли гъбата?? ВИДЯХ ГО!!! Кой беше??

Сега се правя че не ви виждам но от понеделник ще се правя че ви виждам

Млъкнете или ще ви изгоня всичките и ще работя с останалите!

Хммм нищо не каза...дай си бележника.Получаваш оценка ТЪП 0

Пиши, 'щото ше те оценя на това, което не си писала

Класната: Ти си грешка на природата!

Кристиян: Е , какво съм виновен аз, че мама и тати са се...

Мария,обърни се!Ники,прибери го !

Don't карай мъ да та изпитвам

Ботев и революционерите са се били на балкона!

Еее какво се оплаквате, че ви е студено. На мен ми мерише на топло

Няма да се биете 'щото ще отворя прозорците и не ми е зор колко ще ДЗИНДЗИРИКАТЕ

момче черпи на Ивановден:
-Госпожо,заповядайте-имам имен ден!
Госпожата:
-На колко ставаш?

Глей..абе глей го...разхожда се като купена коза

Даскала по физика : Ивке , излез на дъската
След 20 секунди пак той : Тебе кой те е карал да излизаш?
Същия изкукал даскал: Иване запомних ти името!!!
След 2 мин се обръща кам Иван и казва : Йордане излез на дъската

Момченце, в момента си в час по история! Намираш се в 4-ти век след новата ера!

Учител по история
В Италия има 7000 вида италианци.

Контролно по география.
Като те ухапе мухата Цеца и заспиваш, а на сутринта като се събудиш си умрял.

Час по природознание
Много мразя да върви някои срещу мен и да не се мърда!

-Колко дълго е живял Наполеон, Петре?
  -През целия си живот

Сега ще го кажа за последно, след което ще го повторя още веднъж...

Под пианото има два педала, които се натискат..
Баба Илийца предложила на бунтовника, да споделят топлото легло...

Ученици, ако не престанете да се лигавите, ще правим контролно върху тези, които се лигавят

И Мишо много добре се справя, само дето си слага пълния член отзад...

Вие сигурно си мислите, че аз не крещя, а?! Лъжете се, аз не само крещя ами и викам..

Колежке, седнете до колегата ви, там е свободно!
  -Не, и тук е добре.
  -Ще ви е от полза, той е много добър с езика!

Час по английски език в ЛТУ
 -Господине, кога ще ме оформите?
  -Ами аз като ви гледам добре сте си оформена...

В края на срока по Химия
Спи в час и гледа през прозореца.

Забележка в бележника от учител по физика.
Ти пък какво ме гледаш като празна кофа с вода?

Учител по физическо
Напишете си трите имена и фамилията!

Учителка преди контролно. ТС "Кольо Фичето"
.... точка, продължаваме изречението.

Учителка по литература на диктовка!
Бисере, веднага извади пищова между краката!

Учителка по Биология
Другия път, като правите контролно, ще съблека всички момичета по монокини, да видя тогава къде ще си крият черешовите топчета.

Учителка по история
Чукането отвън ли ви разсейва, колеги?
 -Да, но ще видят те! Следващия път ще ги пратим те да карат лабораторно, а ние ще чукаме!

Между асистент и колега от ТУ-Пловдив
Ученици, кой по желание, ще ми носи топките...

В час по физическо
Христо, с това ухо, дето е откъм тебе, те чувам, а и с онова дето е перпендикулярно на него те чувам.

Учител
Като те докопа тока се хваща за теб като змийче и почва да мирише на задушено ядене, а ти приемаш формата на озъбен негърски бюст.

Учител по практика в техникум
Момченце, в момента си в час по история! Намираш се в 4-ти век след новата ера!

Учител по история
...ако още веднъж, ти отзад свирнеш, такава свирка ще ти извьря...
На луната живеят лунатици
Водата се среща в три състояния, твърдо, течно и безобразно.

Из домашно на третокласник
Само през някой сезони прабългарите се движели насам-натам.

Учител по история
Бунтовникът в "Една българка" бил блед, защото не се бил избръснал.

Из изпит по български след седми клас
Не ме гледайте какво говоря! Следете мисълта ми, там, където я има.

Доцент от СУ
Кирил и Методий били братя близнаци от различни майки, по произход кумани, но натурализирани българи.
Тук е написано черно на бяло със зелено.

Учителка по литература
Ученици, сега ще взема две метални топчета...едното от желязо а другото от дърво..

От час по физика в седми клас
Когато човек се задави, може да умре много сериозно.

Учител по биология
Баба Илийца напъна кола...

Из ученическо съчинение
Не ме правете на луда, аз не съм паднала от Марс, а и дори да съм паднала от там, съм паднала много преди вас.

Учителка по химия във френската гимназия
Предупреждавам ви, че ще ви дам контролно без предупреждение!

Учителка по история
Виктор ще чете, за да замълчи най-сетне.

Учителка по немски език
Разбрах, че някои от вас взимат наркотици и т.н. Пазете си здравето, или ако не по-добре почнете да пиете ракия..

Учителски

Името на Кочо, от "Железният светилник", разкрива благодат, защото произлиза от "КОЧ".

Кандидат студентски

Аз членовете си ги слагам ей така....

Учителка по немски
Е как ще ме чувате, като по цял час се рисувате с молив за джуки.

Учител по математика
В Черно море се отглеждат морски деликатеси.

От есе за Черно море
Ученикът, който не си казва номера, ме нарича куче.

Забележка в дневник
-Кога е създадена българската държава?

  -Не знам бе, госпожо, тогава отсъствах...
Ахил е с големи и силни ръце, космати гърди и атлетично тяло. Хектор е обратен...

Из съчинение
Ученици можете ли да си представите колко много насекоми е имало в палеолита, това не са стотици, милиони, милиарди, а десет хиляди!!!

Учителка по Биология

Спартак е бил алигатор...

Ученичка в час по история
Каквото и да стане - Ботев си го вкарваме целия!

По въпроса за програмата по литература за десети клас
кенгуруто има на корема си джоб, за да се скрие в случай на опасност


Знаете още от тях ? Споделете с нас , ако имате желание :)

4 коментара:

Анонимен каза...

Учител по литература коментира "Една българка" 1ва част ..
(той): И какво правят мъжете и жените на брега ?
(ученик): Секс.

Стоян Панайотов каза...

Уникален отговор ! :D

Анонимен каза...

г-жа по б-г дава примери:
-яде ми се,спи ми се,играе ми се,
аз: ебе ми се
г-жата: и на теб ли

Анонимен каза...

xaxaxaxa super sa brawo

Публикуване на коментар

 
#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }