1/22/2010

Министъра на образованието : Забранявам домашните



Хаха.. Най-доброто решението ,което може да вземе Сергей Игнатов ? От една страна е супер , но от друга страна ще ни бъде скучно когато е студено навън и интернета са го спрели . Заблуждавам ли се ? Възможно е .

За тази статия бях вдъхновен от един съученик , които се изказа в час по математика ,а той беше вдъхновен от думите на госпожата за матурата . Ще си позволя да го цитирам :

Ако стана министър на образованието … повече домашни, матури и тем подобни мъки няма да има !! Омръзнаха ми !

Представете си Вие да станете някои ден министър на образованието . Какво бихте направили ? Аз бих направил нещо с което да ме запомнят всички ученици и да ме споменават някое време , но все още не съм го измислил 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 
#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }