12/28/2009

Как да си хвана приятелка в гимназията


Ако въведат униформите в училище това окончателно ще съсипе образованието. То ще си е истинско престъпление да забраниш на момичетата да се обличат по този начин... а, някои наистина знаят как да те мотивират да ходиш на училище. Потискащото е, когато се чувстваш като скапан зяпач. Реално погледнато, не че нещо ти има - нормален ръб за тази възраст, дори малко по-готин от някои други ама още си нямаш гадже.



Ако не си грозен като Майкъл Джексън на стари години с прилагането на няколко прости правила, можеш да направиш чудеса за своята девственост. Добре де, поне ще запишеш точка и няма да бъдеш мухльото в класа :


Първо : Усмивката

Като за начало си задайте въпроса "Бихте ли харесали момиче , което не се усмихва ?" . При тях е същото .Едно момиче харесва забавните момчета , момчета , които знаят как да се забавляват , но не и онези , които се правят на клоуни .. Усмивката е ключа към успеха :)

Второ : Всяка ваша дума да бъде целенасочена и смислена

Всичко което казвате трябва да бъде целенасочено , а не просто да прекъснете тишината , която е настъпила . Не казвайте нещо , което ще бъде безсмислено и ще съжалявате след това за него . Говорете тактично и го правете когато има нужда .

Трети : Развийте не вербална комуникация и чувството на разбирателството

Хубаво е да не обикаляте безцелно само и само да я видите . Изучете всяко нейно движение , което Ви интересува . Примерно : Как реагира , ако нещо я отвращава ?
По играите си с този процес и вижте това , което работи . Ако я познавате добре , добре ще мине Вашия диалог с нея . Станете подражател , но не ставайте дребнав .

Четвърти : Момичето не показва интерес да се запознае с нови хора

Това е по труден случаи , но не и невъзможен . Това са момичета , които имат тесен кръг от приятели и за тях това им е достатъчно . Като за начало Ви препоръчвам да наблегнете над общите Ви приятели . С помощта на тях Вие ще се запознаете и опознаете . Така ще имате възможност да представите себе си и да успеете .

Най лесно може да разберете дали има интерес към Вас чрез нейния поглед . Лесно може да се прецени един поглед дали показва интерес или безразличие .

Относно популярните звезди в училище . Само едно мога да Ви кажа , че те са като всички други . Разликата между тях и другите е в техния вид , поведение в училище за някоя глупава постъпка или жестокостта .. Опитате и с тях - това ще бъде хит за Вас .

Едно момиче е най отпусната когато е в приятна компания . Няма други хора освен Вас , а вие сте приятна компания .. щом е останала с вас . Поканете я да се разходите след училище , да седнете на скамейка , на кафе и т.н. . Тогава е вашия момент да си признаете чувствата към нея .

Пети : Вашата мечта

Мечтата на едно момче е да има до него красиво и скромно момиче . Има такива !
Намерете я и не се отказвайте както правят повечето , а се борете , за да я спечелите . Който се бори , той печели . Не бъдете зрител в този живот ,а участвайте в него !

Да добавя нещо относно тези , които имат връзки :

Когато имате връзка с дадено момиче не се опитвайте да я промените . Ако започнете да я променяте - тя не е за Вас . Не позволявайте на дадено момиче да промени Вас . Всеки един от нас е УНИКАТ ! Едно копие е много по малко ценено от един уникат !

25 коментара:

Анонимен каза...

как да си хвана гадже момче

Анонимен каза...

Може ли да ме посъветвате винаги им ставам много добър приятел и като им кажа например: Обичам те и те ми казват и аз те обичам но като приятел нищо повече

Анонимен каза...

ами например тя никаже че не не обича икаже на всички те почват дати се смеят и това е много гадно аз сам на 12 години и искам да си имам приятелка. скаип: lubomir.manov

Анонимен каза...

Az sum na 15 imala sum gadjeta no..vsi4ki.. ne me ocenqvaha, no az iskam 4ovek na koito moga da se doverq napulno, da imamm kakvo da si kaja s nego, da me zabavlqva..pomognete mi kak da go namerqq..?

Анонимен каза...

моят въпрос е как да изразя чувствата си пред нея ?

Анонимен каза...

az sam mom4e i neznam dali desva prednata mi priqtelka me zarqza za6toto Doslovno neinite dumu az te 4usvam kato brat ili blizak priqtel ne te 4usvam kato dajde ne sam i izneverqval ili ne6to :x az iskam da si namerq nqkoi krasivo momi4e na koeto moga da imam dovereie i da ne mi izneverqva kak ?

Анонимен каза...

az sum mom4e na 17 godini ot sofiq i si tursq seriozna priqtelka :)

Анонимен каза...

Здравейте аз съм на 11 години и искам да си хвана гадже но никое момиче не ме харесва много пъти съм ги питал дали имат чувства към мен но винаги казват: Не ние сме само приятели и нищо повече.

Анонимен каза...

Не иска да са чукаме

Анонимен каза...

Pri men problema e 4e e 2 godini po golqma ot men i ne me zabelqzva no az naistina iskam da trugna s neq :))) HELPPPP {.} {.}

Анонимен каза...

ами ако тази която харесвам има гадже ?? това е мноого трудноо ;(

Анонимен каза...

az si haresvam edo momi4e tq vseki pat me poglejda, no se darji grubo s mene iskam da mi pomognite ako moje :)):):)

Анонимен каза...

az sam na 12 i sa6to si tarsa gadje oba4e seki ima problem ako se darji grubo s teb se pravi na nedostapna ako e po golqma nqma da te poglejda dokato ne q zagovori6 s ne6to sme6no ako ti izneveri dai i o6te 1 6ans ako q obi4a6 ako si ima gadje gleda6 da gi skara6 ;) s tova moga da vi pomogna az

Анонимен каза...

аз съм на 16 имам мноо готино гадже и ве4е сме се 4укали мнооооо пъти та искам да кажа 4е за да спе4елите някое моми4е дори да е по голямо от вас трябва да бъдете себе си.действа безотказно.

Анонимен каза...

mom4eta vishte sega shte vi nau4a na nqkoi ne6to razpitvate za momi4eto kakvo pravi kakvo haresva kakvi mom4eta tursi sled tva otivate pri neq i q pitate za ne6to koeto znaete 4e haresva no ne se izdavaite 4e znaete ako primerno haresva eminem prou4vate go za novi pesni info i takiva raboti i otivate ri neq i zapochvate zdravei mn me kefi novata pesen na eminem toi e ebasi pi4a i q pitate da li q kefi tq shte vi kazhe 4e da 6te pravite ne6ta koito tq haresva pavite se na razlichen ot drugite sled tova q kanite na kafe izlizate zaedno i nikoga ama nikoga ne pitaite da li vi haresva kato usetite to4niq moment i puskate edno ezhi4e i tva e .az sum na 15 ebal sum mnoo puti v momenta hodq s dve godini po golwms i w pera kato za svetovno

Анонимен каза...

Momiche sum i az si tursq seriozen priqtel :)

Анонимен каза...

За момчетата горещо препоръчвам да четете от тук:

http://gadjeget.blogspot.com/

НА мен ми помогно ужасно много.

Анонимен каза...

Prosto si haresai nqkoq sladurana i zapo4ni kato i zemesh nomera,sled tova zapo4ni da q izprashtash do tqh,kogato se priberrsh si pishi s neq po skypa ili tam kvoto sled tova zvankai i sqka subota ili nedelq i izlizaite motaite se v u4ilishte i taka tq shte te haresa
😃

Анонимен каза...

Ami ako iskash I as si tarsq priqtelka . takache ako iskash da se zapoznaem .skaypa mi e mark us del pan Larsson. A face book a mi e Markus Delpan larsson

Анонимен каза...

Ili si dai nomera da se razberem

Анонимен каза...

Как да си хвана 10 годишна за да я еба?

Unknown каза...

Stani s men as sm n.a. 16 fecebook migel lorev

Unknown каза...

Stani s men as sm n.a. 16 fecebook migel lorev

Unknown каза...

Trsa si gaje as sm momche i as na 13 godini feizbuka mi e migel lorev

Unknown каза...

Trsa si gaje as sm momche i as na 13 godini feizbuka mi e migel lorev

Публикуване на коментар

 
#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }