Автор : Евелин Славова
Сега ще ви предоставя ценна информация изровена от "наръчник на учителя" :
Преписването започна да става все по – проблематичен въпрос в обучението в много класни стаи по света . Решението за въпроса с преписването е далеч : мобилни телефони и текстови съобщения са станали допълнителен виновник за преписването на тестове и е неустановено как бъдещите технологии ще продължат да влияят на преписването.
Причини за Преписване в Училище :
Учениците преписват по много причини , главната е че те не се чувстват подготвени на теста и като резултат , чувстват нужда да прикрият този свой недостатък който имат.
Също много важно е да знаете какво мислят другите учители за преписването, Те …
1. Строги ли са с преписването , реагират ли строго когато се случи ?
2. Наказват ли когато се случи , изразяват ли силно възмущение ?
3. Отвръщат ли с лоша оценка или наистина не искат да знаят
4. Не забелязват
“Спрете да преписвате в училище” : Сценария в стаята преди теста :
Атмосферата в училище може определено да влоши ситуацията с преписването. Но там има случаи когато дете вярва в неговата способност за успех , която има позитивен ефект на неговото учене и самоуважение.
Когато учениците правят собствени тестови въпроси заедно , например с учител ,те не само обработват информацията , но те работят на по – високо ниво на мислене , но не винаги се преподава във връзка с нуждите на детето и способности му. Тестовото разпореждане може да преосмисля да бъдат изложени нови очаквания по отношение на учебните часове за подготовка за тестове.
Какво трябва да направя?
Ако попаднете все пак в трудна ситуация и е невъзможно да излезете извън учебната програма и ограничения , e важно да разберете каква е училищната политика за преписване, така че да знаете какво да правите в случай че се стигне до преписване .
Вашата първа задача е да подготвите няколко версии на същия тест .
Освен това тук има списък с отговорите , които биха могли да бъдат част от политиката на вашето училище или може би искате да го разгледате с училищния състав.Какви други реакции може да се очакват от други учители за преписването ?
- никакво доверие на тестове или задачи
- отрицателна оценка на тест или задача
- изпратен на директора
- изпратен на класния учител
- личен разговор с учителя
- дискусия с целия клас (без споменаване на имена) относно правилата и грешките. (трябва да бъде незабавно)
- обсъждане в класа, което води до изясняване на правилата и наказание за преписването. (трябва да бъде незабавно)
Тя трябва да бъде много ясна на учениците за кода на преписването и какви типове поведение няма да бъдат толерирани.Учениците винаги търсят как да излязат от ограниченията (особено сега с новата технология) и е важно да са подкрепени с училищната политика и / или решенията на конкретния персонал, преди да се ангажират да информират студентите за последица, че не е била осъществена преди това.
skip to main |
skip to sidebar
Всичко , което е нужно да знае един ученик .
Категория
- Интересни теми (20)
- Какво да уча.. (14)
- Доза смях в училище (10)
- В помощ на ученика (8)
- Чуждоезиково обучение (5)
- Как да препишеш (4)
- Занимание за ученици (3)
- Новини за училище (3)
- Фитнес за ученици (3)
- Онлайн уроци (2)
- Моето училище (1)
- Стани автор (1)
- Тестове (1)
Няма коментари:
Публикуване на коментар